Menestyneestä b2b verkostosta kehittyi huippumoderni ja ainutlaatuinen monipalveluyritys
”Olemme alun perin olleet verkottumiseen ja uusasiakashankitaan keskittyvä b2b verkosto. Tänä päivänä olemme kuitenkin yrityksenä paljon enemmän kuin pelkkä bisnesverkosto. Nämä BUSO:n kehitysaskeleet ovat tulleet jäsenten ja asiakkaiden toiveista ja tarpeista, ja olen nähtävästi sen verran yllytyshullu, että päätin vastata näihin tarpeisiin”, kertoo BUSO:n perustaja Eva Brchisky. Uusi BUSO on tänä päivänä vaikuttajafoorumi, ja asiakkaitaan poikkeuksellisen monipuolisesti palveleva strateginen b2b kumppani. BUSO:n liiketoimintaidea ja sen palveluntarjonta ovat uutta ja ainutlaatuista. ”En tiedä ainakaan Suomessa BUSO:n kaltaista palveluntarjoajaa, joka tarjoaa monipuolisten myyntiä tukevien palveluiden lisäksi oman bisnesverkoston, jonka sisällä asiakkaamme ja jäsenemme saavat liidejä, oven aukaisuja eri yrityksiin oikeille päättäjille sekä myydä palvelujaan ja saada sparrausta”, kertoo Eva Brchisky.
Bisnesverkoston menestystarina jatkuu vahvana myös vuonna 2016
”Tavoitteemme on aina ollut kristallinkirkas, haluamme auttaa yrittäjiä saamaan uusia asiakkaita ja kasvattaa heidän myyntiään. Haluamme aidosti, että asiakkaamme menestyvät. Olemme jakaneet vuodessa verkostomme jäsenille yli 2000 liidiä, joista myyntiä on kertynyt yli 1, 5 miljoonaa euroa”, riemuitsee Eva Brchisky. Brchisky kertoo odottavansa innokkaana myös ensi vuotta, kun BUSO-tiimien lukumäärä kasvaa jo yhdeksään kun Hämeenlinna ja Mikkeli avataan tammikuussa 2016.
Mitä kaikkea uusi BUSO sitten oikein on?
BUSO on kehittynyt viime vuosien aika huippumoderniksi yritysten strategiseksi liikekumppaniksi, ja monipuoliseksi palveluyritykseksi. BUSO tarjoaa kaiken kokoisille ja eri toimialoilla toimiville yrityksille ainutlaatuisen laajan palvelukokonaisuuden saman katon alla. Palvelumme ovat Business Poolin New Business -tapahtumat uusasiakashankintaan, New Sales digiliidit, Top Sales konkreettinen myyntikoulutus ja Dream Team -valmennus. Myyntipalveluja vetävät business-elämässä ansioituneet liiketoiminta- ja myyntijohtajat Johanna Brown. Molemmilla on vahva visio siitä, miten myyntiä tulee tehdä ja miten myyntiin saadaan lisää tehokkuutta. BUSO välityöllistää tällä hetkellä 14 henkilöä ja ensi vuonna luku on yli 20.
BUSO on uuden aikakauden edelläkävijä ja suunnannäyttäjä
”Haluamme antaa asiakkaillemme parhaat välineet hyödyntää digitaalisen murroksen mahdollisuudet ja siksi kehitimme uudet digitaaliset keihäänkärkipalvelumme”, sanoo Brchisky.
”Kun vaihdat koko kärjen, niin saat kilpailijoihisi nähden merkittävää etua”, kertoo BUSO:n Digitaalisen markkinoinnin asiantuntija Jan Eriksson. Olennaista digitaalisen markkinoinnin ja myymisen menestyksekkäässä hyödyntämisessä on Erikssonin mukaan ymmärtää digitaalisen myymisen ja ostamisen perinpohjainen muutos. Perinteiset markkinoinnin tai myyntityön keinot eivät enää riitä, kun asiakkaat myös b2b kaupassa toimivat yhä aktiivisemmin ja itsenäisemmin ostoprosessissa, jotka tapahtuvat tulevaisuudessa yhä enemmän verkossa. Tästä juuri on kyse digitaalisen markkinoinnin yksinkertaistamisessa: digitaalinen markkinointi on tehotonta ja kallista, jos markkinointi kohdennetaan suunnittelematta verkkoon.
”Jos haluat kulkea digimurroksessa askeleen edellä kilpailijoitasi, arvopohjainen markkinointi on elintärkeä osa toimivaa ja tuloksia tuottavaa digistrategiaa”, selventää Jan Eriksson arvopohjaisen markkinoinnin palvelua. ” Perinteinen minä olen paras, ostakaa minulta – mainonta ei riitä muuttuneessa digitaalisen markkinoinnin kilpailussa”. Siksi digitaalisen markkinoinnin on Erikssonin mukaan oltava luonteeltaan arvopohjaista.
BUSO puhaltaa suomalaiseen startup-bisnekseen uutta elinvoimaa ja nostetta
”Halusimme luoda Suomeen aivan uudentyyppistä startup-yrittäjyyttä tukevaa palveluntarjontaa”, kertoo Eva Brchisky. BUSO on kehittänyt suomalaisille startup-yrittäjille maassamme täysin ainutkertaisen Pitch Your Business -palvelun. Palvelu tarjoaa startupeille mahdollisuuden saada palvelunsa myyntiin BUSO virtuaalimyyntitiimin avulla. Pitchaus-palvelussa startup-ehdokkaat pyrkivät herättämään myyntitiimin kiinnostuksen: virtuaalitiimi valitsee parhaimmat ja kiinnostavimmat startup-palvelut myyntisalkkuihinsa ja vauhdittavat startup-yrittäjien liiketoiminnan sekä myynnin kasvua niin kotimaisessa kuin kansainvälisessä bisneksessä. Tällä hetkellä virtuaalimyyntitiimeissä on kahdeksan myyjää, palvelu on ollut toiminnassa vasta kuukauden.
Lisätietoja BUSO:sta ja sen eri myyntiä vauhdittavista palveluista:
Pitch Your Business ja New Sales -tapahtumat Eva Brchisky p. 040 5493962
Digitaalisen markkinoinnin asiantuntijapalvelut Jan Eriksson p.050 5372411
Dream Team -valmennus Johanna Brown p.0500 338538
New Sales -palvelut Satu Muukkonen p.0400 587937