Ajankohtaista 2021

10 YLEISINTÄ KYSYMYSTÄ BUSOSTA

  1. Kenelle BUSO on tarkoitettu? BUSO on suunnattu yritysjohdolle.
  2. Mitä hyötyä BUSOsta on yrityksellemme? Saatte uusia myyntimahdollisuuksia, myyntiä, asiakkaita, sijoittajia, kontakteja, liidejä, sparrausta, hyvinvointia, ideoita, toimialatietoa ja lisäksi sometamme yrityksestänne tarinoita.
  3. Mitä BUSO maksaa? Yritysjäsenyys on 2000e v. + alv24.
  4. Mihin sillä sitoutuu? Jäsenyyden 12kk, se ei velvoita mihinkään.
  5. Miten BUSO toteutuu pandemian aikana? Olemme toteuttaneet lähes 40 businesstapaamista kävellen ulkona elokuusta lähtien ja jäsenet ovat aina saaneet businesshyötyä.
  6. Minkälaisia jäsenyrityksiä BUSOssa on? Isoja kansainvälisiä yrityksiä ja pk-yrityksiä, tech startupeja ja sijoittajia.
  7. Miten usein tapaatte? Tapaamiset ovat kerran kuussa max 10 hengen tiimeissä pk-seudulla, Lahdessa, Tampereella ja Turussa.
  8. Miten erotutte muista? Olemme laadukas business pool ja autamme aidosti yrityksiä saamaan lisää myyntimahdollisuuksia eri keinoin.
  9. Miten BUSOon pääsee mukaan? Tilaamalla tutustumiskutsun veloituksetta https://lnkd.in/gkREVx4
  10. Mistä saan lisätietoa BUSOsta? Seuraamalla BUSOa LinkedInissä ja vierailemalla sivuillamme www.buso.fi

ILO-valokuvauskilpailu

BUSO onnittelee! BUSO ILO-valokuvauskilpailun on voittanut Linnanmäki/Rastor-instituutti/Elite Alfred Berg -tiimi.” Kuvassa on iloa ja tarina. Kuva henkii hienosti vanhan ajan tunnelmaa ja mustavalkoisuus korostaa sitä hyvin. Vanha hirsimökki on ollut 120 vuotta samassa paikassa Taka-Töölössä ja on nykyisin kahvila. Napakelkan vauhtia antamaan tarvitaan aina toinen ihminen. Ilo on asenne, valinta ja päätös”, näin perustelee BUSO ILO-valokuvauskilpailun tuomari Eva Brchisky voittajavalokuvaa. #ikigai #asenne #onnellisuus #ilo #tarinat #hyvinvointi

Vuoden BUSOkas

Vuoden BUSOkas palkinnon voitti Finmoin Petri Toivio. Palkinnon saa se busolainen, joka edistää parhaiten BUSO-sanomaa. Finmoi tarjoaa laadukasta langatonta tilamusiikkia eri tiloihin, myymälöihin, apteekkeihin, vastaanotoille jne. Hyvin valittu musiikki tukee aina brändiä. Petri Toivio #brändi #tilamusiikki

BUSO ILO-valokuvausosakilpailusta jatkoon lähti otos, jonka otti Aki Maenpaa #myynninjohtaminen #kansainvälistyminen
Oikealla kuvassa WorkPowerin Linda Wäst-Handolin auttaa yrityksiä kasvamaan löytämällä oikeat ihmiset oikeille paikoille. #rekrytointi#headhunting#kasvuWorkPowerLinda Wäst-Handolin ?

Jos sinua kiinnostaa tulla laadukkaaseen business poolimme, jossa on pk-yrityksiä, isoja yrityksiä, sijoittajia ja rahoittajia niin tilaa tutustumiskutsu www.buso.fi

Olemme poikkeusaikoina ulkotiloissa pientiimeissä. Kävelemme ja ulkoilemme, teemme samalla bisnestä. Autamme yrityksiä saamaan lisää myyntiä eri keinoin. #myynti #business #b2b #tiimityö #muistijälki #tarinat #hyvinvointi #ilo #luovuus

Ihmemyyjiä haussa

Nyt sitten pitäisi löytää tällaisia ihmemyyjiä!
-Poikkeusolot ovat muuttaneet myyntiäsi pysyvästi. Jos kaksi vuotta sitten asiakkaittesi tavoittaminen oli vaikeaa, niin nyt se vasta onkin haasteellista. Asiakkaillasi on helppo keino torjua yhteydenottosi – Teams palaverit. Henkilökohtaiset f2f-tapaamiset ovat muuttuneet harvinaisiksi aarteiksi ja digitaalisten kanavien kautta tarvitaan uudenlaisia vaikuttamisen keinoja. Samalla verkkokauppa kasvattaa vaikutusvaltaansa. Mitä pitäisi tehdä?
Tässä muutama vinkki, miten saat bisneksesi vauhtiin:

  1. Analytiikka auttaa kohdistamaan oikeat toimenpiteet paremmin oikeaan kohteeseen, jossa palvelusi kysyntä on laskenut.
  2. Asiakkaasi on saatava haluamaan palveluasi, koska ostopäätökseen vaikuttamismahdollisuudet ovat pienemmät.
  3. Ostoprosessin on oltava sujuvaa kaikissa kanavissa; näin saadaan kaikki liidit ajoissa kiinni.
  4. Olemassa oleville asiakkaillesi on annettava mahdollisuus ostaa samaan kategoriaan sopivia tuotteita ja palveluita.

-Me Asiantuntijatalossa autamme yritystäsi saamaan uusia asiakkaita, lisää myyntiä ja kassavirtaa.
Asiantuntijalo/Esa Saarelainen p. 040 514 9643 esa.saarelainen@asiantuntijatalo.fi

Ikigai

Tee niitä asioita, mitkä tekevät sinut onnelliseksi. Olemme toteuttaneet ulkona tapahtuvia kaupallisia sparraavia sessioita elokuusta 2020 lähtien ja takana on 30 walkietalkie-tapahtumaa, jossa on sekä jaettu lämpöisiä liidejä, avattu bisnesovia ja uusia myyntimahdollisuuksia että sparrailtu bisneksen haasteista. Samalla on pidetty hyvinvoinnista huolta. Jatkamme nyt keväällä turvallisia tapaamisia ulkona pientiimeissä turvavälein. Jos sinua kiinnostaa kasvu ja kassavirta, uusmyynti, asiakkuudet, liidit sekä sparraus niin pyydä tutustumiskutsu. BUSO business pool on suunnattu yritysjohdolle ja sinne valitaan uudet yritysjäsenet mukaan. Tällä hetkellä meillä on vapaita toimialapaikoja mm. it-alalla sekä pankki- ja vakuutusalalla. Tee niitä asioita, mitkä tekevät sinut onnelliseksi, Ikigai on tämän vuoden teema bisneksen ohella”, Eva Brchisky.

BUSO digitalisoituu

BUSO Newster on uusi appi kaikille BUSOjäsenille. Newsterin avulla voit kontaktoida muita jäseniä vaivattomasti, riippumatta paikkakunnasta. Newsterissa voit jakaa uutisia, tehdä tarjouksia, kertoa tapahtumista, jakaa tietoa ja löytää oikean jäsenyrityksen sekä ihmisen. ”BUSO muuttaa tämän uuden sovelluksen avulla muotoaan ja mm. helpottaa jäseniä pitämään yhteyttä eri kaupunkien jäseniin. BUSO toimii nyt hybridi-mallilla. Appin on toteuttanut Coredo Oy ja tämä ensimmäinen versio on 1.0. Coredon Oy:n CEO Joona Puhakka; ”BUSOn perustajalla Eva Brchiskylla oli tarve auttaa jäseniä saamaan lisää myyntiä ja antaa lisäarvoa jäsenistölle. Newster on tämän päivän tapa toimia yhdessä face to face -tapaamisten kanssa. BUSO on edistyksellinen ja moderni business pool, sen perustaja on askeleen edellä kilpailijoitaan. Olemme erittäin iloisia Coredolla, että Eva valitsi meidän yhteistyökumppanikseen”

 

Jaa artikkeli SOMEssa:Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
Linkedin
Share on pinterest
Pinterest