BUSO on ainutlaatuinen, uuden aikakauden bisnesverkosto

Haluatko kasvattaa bisnestäsi selkeiden askelmerkkien mukaisesti? Entä kaipaatko ympärillesi dynaamista, energistä sekä sertifioitujen bisnesvalmentajien vetämää, sisällöllisesti laadukasta digiaikakauden B2B -bisnesverkostoa? ”Suomalaisia yrityksiä pitää tukea kaikin mahdollisin keinoin nykyhetken vaikeassa taloudellisessa tilanteessa. Lisäksi digitalisoituminen muuttaa bisneksen lainalaisuuksia ja myös verkostoitumista peruuttamattomasti. Siksipä nyt tarvitaankin uudenlaista rohkeutta, luovuttaa, sekä innovatiivisuutta myynnin ja liiketoiminnan kasvattamiseksi.

Kaiken tämän BUSO tuo suomalaisyritysten kätten ulottuville. Vaikka olemme suljettu Business Pool, voi meille joskus tulla tutustumaan”, lupaa Eva Brchisky.

Bisnesverkostomme yksinomaisena tarkoituksena on myynnin kasvattaminen

Vuonna 2012 perustetussa BUSO:ssa kaiken toiminnan ja palveluntarjonnan lähtökohtana on sen toimitusjohtajan Eva Brchiskyn vahva halu kehittää maahamme täysin uudenlaista ja jatkuvasti toimintaansa uudistavaa yrittäjävetoista B2B – bisnesverkostoa, jonka yksinomaisena tarkoituksena on auttaa yrityksiä kasvattamaan myyntilukujaan.

Mutta millainen BUSO:n verkosto sitten oikein on? ”Toisin kuin monilla muilla bisnesverkostoilla, meillä ei ole mitään velvoitteita emmekä vaadi jäseniämme esimerkiksi tuomaan verkostoomme uusia jäseniä. Päämäärämme ei ole holtiton jäsenmäärän kasvattaminen vaan aidosti jäsenyritysten auttaminen .”, kertoo Eva Brchisky. BUSO onkin kaikessa toiminnassaan täysin vapaaehtoisuuteen perustuva ja vapaamuotoinen foorumi jossa energisyys, laadukkuus ja ammattimaisuus sekä kaupallisuus että myynti kohtaavat toisensa.

”Olemme myös siitä poikkeuksellinen suomalainen ammattimainen ja suljettu bisnesverkosto koska meillä, toisin kuin monilla muilla yritysverkostoille, on jäseninä laadukkaita ja tunnettuja suuria-, keskisuuria- ja pk-yrityksiä sekä näiden yritysten liiketoiminta-, myynti- ja toimitusjohtajia. Esimerkkinä jäsenyrityksistä ovat Sodexo, TNS-Gallup, Tieturi, Paperinkeräys/Encore, Lassila & Tikanoja, Eversheds, Tawastia Group, Messukeskus, Eckeröline, Peab, Rastor ja SMT”, kertoo Eva Brchisky.

Lisäksi, toisin kun monet muut yritysverkostot, BUSO ei ole myöskään suosittelu- tai vertaisverkosto: ”BUSO:n aamutapahtumissa keskitytään sertifioitujen bisnesvalmentajien johdolla AINA puhtaasti myyntilukujen ja liiketoiminnan kasvattamiseen”, kertoo Eva Brchisky.

BUSO on digiaikakauden bisnesverkostojen rakentaja

BUSOn aamutapahtumissa jaetaan aina verkoston jokaiselle jäsenille laadukkaita ja lämpimiä liidejä, hyviä kontakteja sekä aukaistaan verkoston jäsenille sellaisia yritysten johtoportaiden ovia, jotka eivät muuten aukeaisi.

Mutta miten muuten BUSO eroaa kilpailevista yritysverkostoista?” Perinteinen face-to- face verkostoituminen ei digitalisoitumisenkaan seurauksena tule häviämään mihinkään, mutta jos haluamme auttaa verkostomme jäseniä kasvattamaan myyntiään digiaikakaudella, on BUSO:n autettava verkostonsa jäseniä hyödyntämään viimeisimmän teknologian ja niitten mukanaan tuomien uusien liiketoimintaympäristöjen ja bisnesverkostojen mahdollisuuksia omissa liiketoiminnoissaan”, Kertoo Eva Brchisky. BUSO onkin mukana luomassa maahamme täysin uudenlaista kansainvälistä digiaikakauden alusta-ja ekosysteemibisnesverkostoa. ”Toimimme yhtenä pääjärjestäjistä ensi kevään n. 400 hengen VIRALdisrupt -tapahtumassa, joka keskittyy muun muassa virtuaalitodellisuuden ja tekoälyn uusimpien innovaatioiden liiketoiminnallisiin mahdollisuuksiin.

Näistä uudentyyppistä ja maassamme ennen kokemattomista digiaikakauden liiketoimintaympäristöistä, bisnesverkostoista sekä uusista innovaatioista pääsevät luonnollisesti myös jäsenverkostomme yritykset omalta osaltaan hyötymään. Tapahtuma on 6.4.2017 Korjaamolla. ”, kertoo Eva Brchisky. Tällaista uudentyyppistä verkostoitumisen mahdollisuutta ei Brchiskyn mukaan maassamme mikään muu bisnesverkosto pysty tarjoamaan.

Jaa artikkeli SOMEssa:Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Pin on Pinterest
Pinterest

Kommentoi kirjoitusta.

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *